AlgemeenContentDesignMarketingNieuws

Een goede infographic zegt meer dan duizend woorden…

Woorden zijn belangrijk, zeker als je iets wilt vertellen over je organisatie. Er is maar één probleem: steeds minder mensen hebben tijd en zin om te lezen. Hoe laat je mensen toch kennismaken met jouw merk en boodschap? Steeds meer organisaties kiezen voor een krachtige infographic. De combinatie van weinig tekst, strak beeld en slimme visuele keuzes zorgen ervoor dat ook de mensen met weinig tijd en geduld, je boodschap gaan lezen.

MixCom Media Group maakt steeds vaker infographics voor merken en organisaties. We mogen wel zeggen dat we hier expert in zijn. Zo maakten we onlangs voor Santeon een infographic waarin de ambities, de samenwerking onder de 7 topklinische Santeon ziekenhuizen en de waarde van value based healthcare toegankelijk gepresenteerd moesten worden in één overzicht.

MixCom ontwikkelde de stijl en was verantwoordelijk voor de uitvoering. Waarbij grafisch ontwerp, het maken van illustraties en icoontjes in combinatie met tekst een goed visueel eindproduct hebben opgeleverd. Deze infographic wordt zowel online als in print toegepast en bevat ook losse onderdelen om in presentaties te verwerken.
Wilt u weten waar MixCom u kan helpen om uw boodschap te schrijven en visueel te maken? Neemt u dan contact op met Jörgen Korthagen op nummer 038 303 10 52 of per e-mail op jkorthagen@mixcom.nl.