MixCom Media Group bestaat uit een internetbedrijf, een designstudio en een uitgeverij. Wij werken in opdracht, maar hebben ook een omvangrijk eigen aanbod van internetplatforms, boeken, tijdschriften en databanken. Zo leren we de markten én de succesfactoren kennen. De opgedane ervaring delen we met onze klanten onder het motto: “We staan met dezelfde laarzen in dezelfde klei”.

MixCom Design

MixCom Design is een fullservice reclamebureau met een nuchtere kijk 
op dienstverlening. Wij vertalen voor aansprekende (inter)nationale klanten de communicatiestrategie in grafische hoogstandjes …

MixCom Online

MixCom Online is een fullservice internet- & mediabureau met jarenlange ervaring in het maken van Drupal- en WordPress-websites. Wij zijn deskundig op het gebied van maatwerk applicaties …

MixCom Publish

MixCom Publish is uitgever van tijdschriften, websites, boeken en cursussen over gezondheid. De bekendste titel is gezondNU, het grootste gezondheidsmagazine  van Nederland …

MIXQUOTE

ONZE VERSCHEIDENHEID AAN ACTIVITEITEN
BIEDT DE KLANT EEN UNIEK CONCEPT.

– Marleen Hulzinga (HR Manager)

MixCom actueel

15 februari 2019

Zo val je op met je jaarverslag, brochure of magazine!

Ieder jaar is het weer hetzelfde liedje: er moet een jaarverslag gemaakt worden. Het gaat goed met het bedrijf, er is groei en het resultaat is gestegen. Hartstikke positief en leuk, maar zodra je het in hetzelfde format giet als voorgaande jaren is het ineens zo … saai! Dat kan anders. Hoe? Met een Instant Magazine. Instant Magazine is een…

7 februari 2019

MixCom bouwt award winnend platform Nursing

Afgelopen week heeft Nursing de LOFonderscheiding voor vakinformatie gewonnen! Dit is dé tweejaarlijkse kwaliteitsonderscheiding voor producten, merken, portfolio’s, diensten, activiteiten en prestaties voor professionals. Als bouwer van het platform is MixCom Online hier ook erg trots op. Ruim een jaar geleden heeft MixCom Online, in nauwe samenwerking met uitgeverij Bohn Stafleu van Loghum, de nieuwe website van Nursing gelanceerd. Een…

7 februari 2019

Geweldige eindejaarssprint zorgt voor nieuwe abonnees bij gezondNU

Elke maand stromen er bij magazines abonnees uit; het is een wetmatigheid waar elk magazine mee kampt. Het magazine gezondNU van MixCom Publish besloot in december die wetmatigheid te kantelen; met een knallende cadeau-actie waaraan talloze merken participeerden sloot het magazine de maand december af met een plus in de abonneestand. Zo … dat is een lekkere start van het…

Met dezelfde laarzen in dezelfde klei.

MixCom Media Group is in 2010 ontstaan uit een fusie van drie verschillende bedrijven: EXED Internet, Exploi Media Productions en uitgeverij Mix Media. Het doel was om een nieuwe propositie te creëren op het grensvlak van internet, design en content.

De doelstellingen zijn al weer enige tijd geleden bereikt. De drie MixCom bedrijven (Online, Design en Publish) zijn gegroeid in hun eigen markten en MixCom als geheel is, dankzij de synergie, sterk geworden in Content Marketing, Database Publishing en Multichannel Communicatie.

Een secundair doel was om het product- en dienstenaanbod van MixCom fors uit te breiden met eigen boeken, tijdschriften, internetplatforms en databanken. Zo konden we de markten van onze klanten én de succesfactoren leren kennen. De opgedane ervaring kon worden gedeeld met onze klanten onder het motto: We staan met dezelfde laarzen in dezelfde klei.

PORTFOLIO

Een kleine greep uit het werk waar we trots op zijn: