Nieuws

Klanten van MixCom in de prijzen

MixCom voert internet-, design- en content-opdrachten uit voor een grote groep klanten. Daaronder zitten, naast veel MKB-bedrijven, ook tientallen nationaal en internationaal bekende merken. Bijna iedereen in Nederland kent onze designs, waarschijnlijk zonder het te weten. Vooral bij de drogist of de supermarkt kom je ze tegen: verpakkingen, displays en informatiemateriaal. Onze naam staat er natuurlijk nooit op: het gaat om de merken. Het is daarom extra plezierig wanneer een van onze klanten een prijs wint. Twee prijswinnaars? Dat is natuurlijk helemaal fantastisch.

Dat laatste overkwam ons op 9 maart toen onze klanten Biohorma en Colgate-Palmolive tijdens de uitreiking van de Careality Care Awards, prijzen wonnen voor de introductie van nieuwe innovatieve producten. Biohorma won met A.Vogel Zuur Base Balance in de categorie Zelfzorg. Colgate-Palmolive haalde met de Max White Tandenborstel (met ingebouwde whitening pen) de hoogste eer in de categorie Mondverzorging. MixCom ontwikkelt de communicatiemiddelen voor deze merken. De prijzen worden door vakmensen in de drogisterijbranche toegekend. In totaal waren er prijzen in acht categorieën.

Meer info hierover en/of de andere diensten van MixCom? Neemt u dan contact op met Jörgen Korthagen op nummer 038 303 10 52 of per e-mail op jkorthagen@mixcom.nl.