AlgemeenDesignMarketing

MixCom Design gaat internationaal: Soupline promo campagne België

Iedereen doet thuis de was, maar we zitten ook vaak vast aan ons vaste merk waspoeders en wasverzachters – hoe val je als merk op bij nieuwe klanten? Lastige vraag? Nee, niet als je als designer bij MixCom Design werkt.

MixCom Design gaat internationaal: Soupline promo campagne BelgiëNatuurlijk zeggen afstanden tegenwoordig niets meer, maar dat wil niet zeggen dat je direct de communicatie toon van elk land precies aanvoelt. MixCom Design lukte dat gelukkig wel bij de promo-campagne van Soupline in België. Een wasverzachtermerk van Colgate-Palmolive dat voor haar campagne niet alleen zocht naar goede dienstverlening en kwaliteit, maar ook een opvallend eindproduct.

Het wasverzachtermerk Soupline voert campagne bij retailers en doet opvallende huis-aan-huis DM-mailings. MixCom Design mocht de creatie en uitvoering verzorgen van displays, advertenties, wobblers, instore presentatiezuilen instore. Alles tweetalig uitgevoerd natuurlijk voor de Belgische markt!

Aanvullend op de vraag voor instore-activiteiten, kwam het verzoek een aansprekende DM-mailing te maken. En ook dat lukte! De opvallende uitvoering in vorm en ontwerp valt lekker op als die in de brievenbus valt. Vormgeving, (beeld)taal en grafische uitvoering waren maatwerk en op doelgroepgericht.

Wilt u weten wat MixCom voor uw bedrijf of merk kan betekenen? Neemt u dan contact op met Jörgen Korthagen op nummer 038 303 10 52 of per e-mail via jkorthagen@mixcom.nl.