Hoe breng je de juiste doelgroep in kaart en scoor je de juiste klanten?
Ontdek het nu in de MixCom nieuwsbrief
Bedrijven en merken helpen met hun communicatie uitingen zit in het DNA van MixCom. Daarom bieden wij vanaf nu een overzicht met tips & tricks – gecombineerd met interessant MixCom nieuws – aan, zonder dat je zelf moeite voor hoeft te doen. Het komt automatisch maandelijks in je mailbox. Enorm veel inspiratie en leesplezier gewenst!
Nieuws
Wat is contentmarketing en hoe pas je dat toe?
Zonder een weloverwogen strategie en het opstellen van heldere doelen, lijkt het alsof er met hagel geschoten wordt. Dat heeft vaak niet het gewenste effect.
Wil jij weten hoe je een goede contentmarketingstrategie opstelt en laat aansluiten bij jouw merkboodschap voor het effectief bereiken van jouw doelgroep?
Met doelgroepen uitsluiten zorg je ervoor dat je scoort
Bij het ontwikkelen van de juiste marketingcommunicatie materialen staat één vraag centraal; wie wil je bereiken en waarom?
Lijkt jouw antwoord op: ‘iedereen die tussen de 25-50 jaar oud is’. Dan raden wij je aan dit artikel snel verder te lezen en er je voordeel uit te halen.
De naamsbekendheid van jouw organisatie kan enorm vergroot worden door deze vorm van marketing. Google Ads is een geschikt middel voor elke stap binnen het koopproces.
Ben jij benieuwd hoe SEA een positieve invloed kan hebben op de organische vindbaarheid van jouw website?
Ben of ken jij een (web)developer of designer die toe is aan de volgende stap in zijn/haar carrière? MixCom zoekt jou!
MixCom digital & print creatives is een ambitieus digitaal en creatief bureau. Ons doel is om het verschil te maken met oplossingen die relevant, functioneel én verrassend zijn. Wij werken voor een breed scala aan opdrachtgevers waaronder diverse A-merken in de Benelux. Wil jij meer weten?
Haal er je voordeel uit door onder andere ons LinkedIn account te volgen voor wekelijkse handige tips & tricks – gecombineerd met interessant MixCom nieuws.
Versterk je marketingboodschap met de magie van drie!
Het getal drie komt erg vaak voor en eigenlijk vinden we dat ook niet erg. Wil je in drie minuten weten waarom we zo vaak drie elementen zien in marketingboodschappen en hoe jij dit kunt toepassen bij jouw eigen marketinguitingen?