MixCom Home
  • Expertises
  • Cases
  • Kennisbank
    • Nieuwsbrieven
  • Vacatures
  • Over ons
  • Contact
  • Home
  • Expertises
  • Cases
  • Wij zijn MixCom
  • Vacatures
  • Contact
Home > Nieuwsbrieven > 04/22 – hoe beïnvloed ik de consument met neuromarketing?

04/22 – hoe beïnvloed ik de consument met neuromarketing?

11 april 2022

Hoe beïnvloed ik de consument met neuromarketing? Marketeers en verkopers proberen de consument veelal te beïnvloeden tot het doen van een aankoop. De allerlaatste nieuws en tips & tricks over onder andere framing en productpagina optimalisatie vind jij in deze nieuwsbrief.

*|MC_PREVIEW_TEXT|*

Bekijk online

Hoe beïnvloed ik de consument met neuromarketing?

Ontdek het nu in de MixCom nieuwsbrief

Bedrijven en merken helpen met hun communicatie uitingen zit in het DNA van MixCom. Daarom bieden wij maandelijks een overzicht met tips & tricks - gecombineerd met interessant MixCom nieuws - aan, zonder dat je er zelf moeite voor hoeft te doen. Het komt automatisch maandelijks in je mailbox. Enorm veel inspiratie en leesplezier gewenst!


Nieuws



Het toepassen van framing in marketing


Met behulp van framing kun je de gewenste emotie en reactie oproepen bij de ontvanger. Kleine verschillen in woordkeuze of taalgebruik hebben een groot effect op hoe de doelgroep de boodschap interpreteert. Nieuwsgierig geworden naar hoe framing toe te passen is?

Lees verder ➜



Hoe optimaliseer ik mijn productpagina?

                                              
De consument is op zoek naar de juiste informatie. Staat dit niet op de juiste plek of mist dit? Dan zal diegene naar de concurrentie gaan en loop jij omzet mis. Ben jij benieuwd met welke factoren je rekening moet houden voor een converterende productpagina?



Lees verder ➜


MixCom in beeld

Centraal bij marketing staat content creatie


Elk doel en elke doelgroep vereist zijn eigen aanpak betreft content en communicatiekanaal. Marketing as a Service biedt daarbij uitkomst. MixCom is hierbij het verlengstuk van jouw organisatie op het gebied van elke stap in het marketingproces.

Lees verder ➜
 

Project in beeld: KMM Groep website


Meer focus op het werven van nieuwe talenten en ervaren professionals. Maar ook het duidelijk profileren van  de diensten, labels en de verschillende ondernemingen. Dit zijn de wensen van de KMM Groep voor hun nieuwe website. Wij hebben de wensen door vertaald in het design en de technische opbouw van de nieuwe site. Nieuwsgierig naar het resultaat?

Lees verder ➜
 
Tips

Hoe beïnvloed ik de consument met neuromarketing?

Marketeers en verkopers proberen de consument veelal te beïnvloeden tot het doen van een aankoop. Beïnvloeding van de consument kan gerealiseerd worden door het toepassen van de overtuigingsprincipes van Cialdini. Hoe werken deze overtuigingsprincipes en hou kan jij ze toepassen op jouw doelgroep?
Ontdek ze hier ➜


Zusterbedrijf in beeld

Maandelijks een constante stroom aan leads door sectorspecifiek bereik

 
Storytelling voor een specifieke doelgroep. Door het sectorspecifieke bereik van Prosu Media Producties te koppelen aan de leadgeneratie van Prosu Databased Marketing haalt Watter een constante stroom van leads binnen. Benieuwd hoe Watter deze campagne heeft ingericht?
 

Lees verder ➜

Jouw merk ook zichtbaarder maken?

Neem contact met ons op ➜


Branderweg 5a , 8042 PD, Zwolle, T. 038 - 303 10 50, E. info@mixcom.nl

Uitschrijven• Bekijk online • Leveringsvoorwaarden• Privacy Policy
 
Website
Email
Facebook
LinkedIn
Expertises: Content Framing Marketing neuromarketing Productpagina

Sparren?

Meer weten over onze creativiteit en technische kennis? Bel of mail ons.

Direct contact

  • Bellen: 038 303 10 50
  • Bel mij terug
  • Mail je vraag direct
design expertises

Contact

MixCom Digital & Print Creatives
Branderweg 5a
8042 PD Zwolle
T. 038 – 303 10 50
E. info@mixcom.nl

Volg ons op social media:

Over MixCom

MixCom is je creatieve partner voor strategie, creatie, development en productie. Online én offline maken we merken zichtbaar.

Blijf op de hoogte

Updates ontvangen over trends, ontwikkelingen en onze projecten? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief:


© 2023 - MixCom
  • Disclaimer
  • Leveringsvoorwaarden