In kortlopende sprints van slechts enkele dagen tijd konden lezers een abonnement afsluiten en kans maken op een cadeau. Een spannend experiment voor de marketeers van gezondNU; gaan lezers wel een abonnement afsluiten als zij niet gegarandeerd een cadeau krijgen maar slechts een kans maken op een cadeau? Het antwoord is: jazeker. Met de juiste cadeaus die passen bij de doelgroep van gezondNU kwam er een ongekende mate van traffic op gang op de site. Wij Nederlanders houden van korting, maar nog meer van kans op een bijzonder cadeau!
In de bomvolle decembermaand maakte gezondNU met deze uitermate succesvolle actie honderden nieuwe abonnees blij; ze kregen een abonnement en het cadeau thuisgestuurd. Dus dank BK, Glerups, Princess, Mepal en al die anderen …
Wil je meer informatie over deze en/of de cadeau-acties met ons merk gezondNU? Of wil je als merk participeren en zo je product in de spotlight zetten bij ons publiek? Neem dan contact op met Fabiola via 038 303 10 50 of per mail fvanmalkenhorst@mixmedia.nl.