Zomervakantie Doeboek Ice Age

In de week van 27 juni gaat er bij alle winkels van Kruidvat Nederland en België een grote actie van start voor Colgate-Palmolive, waarvoor MixCom de materialen heeft ontwikkeld. De actie sluit aan bij de nieuwste Ice Age animatiefilm van Fox Promotions, Collision Course. Klanten van Kruidvat krijgen bij aankoop van twee Colgate-Palmolive producten het Zomervakantie Doeboek en een derde product cadeau.

MixCom is vanaf het begin betrokken geweest bij de ontwikkeling van alle materialen. Van het onderzoeken en visualiseren van mogelijke activiteiten tot het daadwerkelijke design en de implementatie van actiematerialen op de winkelvloer. De karakters uit deze animatiefilm lenen zich bij uitstek voor het creëren van een merkbeleving bij de doelgroep. Het ontwerpen alleen was al een feestje!

Het Zomervakantie Doeboek is door MixCom ontwikkeld met puzzels, kleurplaten en stickervellen. Naast de spelletjes-elementen zijn er ook poets- en wasinstructies toegevoegd. Niet alleen voor Nederland, maar ook een tweetalige variant met juiste producten voor België. Naast het Zomervakantie Doeboek en winkelmaterialen heeft MixCom ook het ontwerp verzorgd van de landingspagina’s, de advertenties en de beelden voor social media, waarmee de actie wordt gepromoot.

Wij zijn trots op dit eindresultaat! Wilt u nu weten wat MixCom Media Group voor uw merkbeleving kan betekenen? Neemt u dan contact op met Jörgen Korthagen op nummer 038 303 10 52 of per e-mail op jkorthagen@mixcom.nl