Nieuw uitgeefmodel MixCom Media Group

De uitgeverij van MixCom geeft aan de lopende band boeken uit. Wij gebruiken hiervoor een nieuw uitgeefmodel waarbij internet en sociale media een grote rol spelen en de investeringen bij voorbaat zijn afgedekt. Het businessmodel van MixCom is erop gericht om onze uitgeefervaringen ook ter beschikking te stellen van onze corporate klanten.

De nieuwste uitgave is het Lekker Slank DOE boek. Een van de auteurs en tevens onze hoofdredacteur José Leeuwenkamp schreef naar aanleiding van het nieuwe boek, onderstaand persbericht.

Wie stopt met lijnen wordt (bijna) vanzelf slank – Door José Leeuwenkamp – Jun 15, 2016

Eten is lekker, eten is overal en eten doen we de hele dag. Geen wonder dat die kilo’s er zo makkelijk aanvliegen en er zo moeilijk afgaan. Toch zijn vrouwen op televisie en in films wél slank. Hoe doen zij dat? En hoe word je gezond slank? Over dit slanke vraagstuk schreef gezondNU een praktisch boek waarmee je wél afvalt en niét hoeft te lijnen.