Van Pizza tot Pannenkoek!

Het leuke van werken bij MixCom Media Group is de afwisseling. Ik leid regelmatig klanten rond en dan zien ze in een paar minuten tijd schrijvende, programmerende, ontwerpende, filmende, fotograferende en natuurlijk ook vergaderende en telefonerende medewerkers. Een ontmoeting met een bekende Nederlander die net een interview of foto-sessie heeft doorstaan, is niet ondenkbeeldig. Goed opletten, want je struikelt makkelijk over de pallets met tijdschriften of boeken, de beursbanners en de winkeldisplays die staan te wachten op transport naar de plaats van bestemming.

Wat betreft dat laatste: van 21 februari tot en met 5 maart 2017 voert Colgate-Palmolive een opvallende in-store campagne bij alle Kruidvat winkels in Nederland: Van Pizza tot Pannenkoek. De consument ontvangt, naast de 2+1 gratis actie op bijna alle producten uit het Colgate-Palmolive assortiment, een voucher voor een familie-etentje bij één van de 150 speciaal geselecteerde familierestaurants.

MixCom Design was verantwoordelijk voor de realisatie van de campagne: creatie, design, productie en plaatsing in meer dan 900 winkels. Onze ontwerpers hebben gekozen voor een opvallend ontwerp met ‘smakelijke’ elementen in print en online.