Nieuws

MixCom tijdschrift gezondNU in select gezelschap

Het tijdschrift gezondNU is een van de tijdschriften van de uitgeverij van MixCom Media Group: MixCom Publish. Deze werkmaatschappij is een aantal jaren geleden voor een belangrijk deel overgestapt op digitale producten en diensten, die in huis kunnen worden ontwikkeld door de andere twee onderdelen van MixCom: Online en Design. Belangrijke pijlers onder de nieuwe uitgeverij zijn de contentdatabank, de flexibele en multifunctionele redactie die zowel voor de eigen producties als voor klanten content-op-maat maakt, de expertise en hulpmiddelen op het gebied van e-mail- en contentmarketing  en de verschillende gezondheidsportals die we exploiteren (www.gezondnu.nl, www.lekkergezond.nl en www.ziekten.nl).

MixCom neemt daarnaast ook nog steeds de papieren uitgaven zeer serieus omdat we altijd de synergie zoeken tussen de meer traditionele en de digitale media. En met succes. In het nieuwste overzicht van de NOM (Nationaal Onderzoek Multimedia) wordt gezondNU genoemd als een van de weinige tijdschriften die is gegroeid met haar oplage. Bij de andere stijgers vinden we titels als Jan, Plus Magazine, De Groene, HP/De Tijd, Maarten en Max Magazine. Opvallend is dat het populaire Linda wat is gedaald.

Vorig jaar werd al bekend dat gezondNU een vijfde plek had behaald in het kerstrapport van de Adformatie in de categorie ‘waardering uitgevers publieksbladen’. Adverteerders mochten voor dit rapport hun oordeel  geven over de wijze waarop media-exploitanten zich in de markt manifesteren.

Meer info over deze en/of de andere diensten van MixCom? Neemt u dan contact op met Jörgen Korthagen op nummer 038 303 10 52 of per e-mail op jkorthagen@mixcom.nl.