arrow

Adverteren

gezondNU is al meer dan 50 jaar het grootste onafhankelijke magazine over gezondheid, voeding en psyche en heeft een omvangrijk netwerk van wetenschappers, artsen en therapeuten. gezondNU volgt niet maar leidt en duidt, is eerlijk en concreet. Regelmatig zijn artikelen in gezondNU voor andere media basis van berichtgeving. Lezers plaatsen hun blad op een voetstuk. Klik hier voor de brochure – feiten en cijfers -> En bekijk onze tariefkaart.

De gezondNU-lezer:

  • is meer dan gemiddeld geïnteresseerd in gezondheid en in alternatieve geneeswijzen
  • is bewust bezig met lijf en leven
  • wil praktische tips voor haarzelf en/of haar gezin
  • is voortdurend op zoek naar nieuws en achtergrondinformatie op het gebied van gezondheid
  • leest gezondNU voor informatie over gezond zijn en gezond blijven
De gezondNU-lezer is de spil van haar gezin, ze managet niet alleen haar eigen drukke en veelzijdige leven, maar ook dat van haar partner, kinderen en ouders.

De cijfers: Doelgroep, oplage & bereik

Onderstaande de cijfers over onze doelgroep, oplage en het gehele bereik van gezondNU zowel offline als online!  Doelgroep
Doelgroep vrouw 30 +
Lezers vrouw 83% / man 17%
Leeftijd < 35  11% / 35-49   29% / >49  60%
Leesduur 46 minuten / 2 tot 5 x per maand
Welstandsklasse W1  17% / W2   15% / W3   23% / W4   45%
Oplage en bereik
actuele drukoplage 62.000
waarvan abonnees 23.000
waarvan uitzet losse verkoop 10.000
waarvan leesmap 28.000
waarvan overig 1.000
betaalde kernoplage (HOI 2015) 44.966
verspreide oplage (HOI 2015) 53.086
gemiddeld bereik * 146.000
totaal bereik ** 438.000
* (NOM Print Monitor 2014-II / 2015-I)

Special, advertorials & campagnes

Redactionele specials (8 of 16 pagina’s)

Regelmatig verschijnen er redactionele specials in gezondNU. Bijvoorbeeld de special Wellness en Sauna in gezondNU 2 – 2015. Over wellness en sauna bestaan veel vragen, fabels en misverstanden. In het dossier worden antwoorden gegeven op de zeven meest gestelde vragen over een dagje sauna. Wilt u als adverteerder een redactionele special in gezondNU, neem dan contact met ons op, via 038 – 303 10 50.

Gesponsorde specials (8 of 16 pagina’s)

Een gesponsorde special wordt geschreven door de redactie met input van de adverteerder. Voorafgaand zal een overleg plaatsvinden en tussendoor zullen er meerdere correctierondes zijn om tot een mooi resultaat te komen.

Advertorials

Advertorials kunnen gemaakt worden door de redactie, of u kunt kant-en-klare tekst en beeld aanleveren. Voor informatie over prijzen kunt u terecht op de tariefkaart of kunt u contact met ons opnemen via mail, telefoon, of met het contactformulier onderaan deze pagina. Voorbeeld: Advertorial Arla

Crossmediale campagnes

Een crossmediale campagne wordt op maat gemaakt door middel van een voorstel voor een korte of lange periode. Dit omvat communicatie via magazine, website, online dossiers, nieuwsbrief, Facebook en persberichten. .
image description

Wilt u adverteren in gezondNU?

Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

CONTACTGEGEVENS

Branderweg 5a,
8042 PD Zwolle
T.
038 – 303 10 50
F.
038 – 303 10 79
E.
info@mixcom.nl
Postbus 7032,
8007 HA Zwolle
KVK
39072249

NIEUWSBRIEF

Blijf op de hoogte van alle trends & ontwikkelingen.

MixCom Media Group is een creatieve media-onderneming voor web- en app-ontwikkeling, design, reclame, (online-) marketing en contentproducties.