Een digitale publicatie is een uitgelezen kans om je lezer te verrassen en te verleiden. Het is veelzijdig en biedt allerlei creatieve en functionele mogelijkheden. Misschien denk je al snel aan voor de hand liggende vormen als een magazine of een brochure. Maar het mooie van deze vorm is dat het veel breder in te zetten is. In de online magazines wordt de informatie op een lekkere, toegankelijke en journalistieke wijze gepresenteerd in de vorm van goede reportages, persoonlijke verhalen en praktische tips.
Door een waardevolle publicatie te maken met een bepaald onderwerp of thema, kun je een specifieke en voor jou relevante doelgroep bereiken. Voeg een leadgeneratie-formulier in je publicatie toe om contactgegevens te verzamelen.
Met een online magazine kan er op veel verschillende manieren informatie weergeven worden, zowel inhoudelijk als visueel. Wanneer je een adressenbestand hebt is het mogelijk om je publicatie op een specifieke doelgroep te richten.
Met filmpjes en animaties worden uw producten en diensten op een unieke manier weergeven. Het verwerken van duidelijke call to actions (zoals contactinformatie, doorverwijzingen naar website of webshop) zal meer traffic genereren. Voor aftersales is het ideaal om tijdens, of na een afspraak, een online magazine te sturen met aanvullende informatie.
De publicatie kan aan Google Analytics gekoppeld worden en er kunnen UTM-codes toegevoegd worden om klikgedrag te monitoren. En dat is niet alles: er kunnen ook nog re-marketingpixels ingevoegd worden.
Een magazine ter ondersteuning van vrouwen in de overgang, om hun ideale gewicht te bereiken. Vol met gezonde tips en heerlijk samengestelde weekmenu's
Informatiebrochure over de mogelijkheden van particulier onderwijs, met als hoofddoel leadgeneratie (in dit voorbeeld is het leadgen-formulier uitgeschakeld).
Lorem ipsum dolor sit ame.
Meer weten over online magazines?
Dan nemen wij graag contact met u op!