BRIXXonline

Vastgoedbeheerders overtuigen dat hun administratie efficiënter kan

Merkpositionering / Identiteit & Branding / UI-UX design / Development

De brixxonline huisstijl is doorgevoerd in de website door MixCom

De opdrachtgever

BRIXXonline / onderdeel van Metafoor Software

Metafoor Software ontwikkelt software voor gebiedsontwikkeling en vastgoedbeheer. De software van BRIXXonline richt zich op commerciële vastgoedbeheerders, met vastgoed in eigen beheer of in beheer voor derden.

De vraag

We willen meer vastgoedbeheerders overtuigen van de efficiënte oplossingen die BRIXXonline biedt. Kunnen jullie ons helpen om onze boodschap op een frisse en onderscheidende manier over te brengen? De uitstraling moet aansluiten bij onze ambities en een weerspiegeling zijn van waar ons merk voor staat. 

Onze aanpak

Het onderscheidend neerzetten van een merk gaat verder dan alleen het vernieuwen van de uitstraling. In het merkpositioneringstraject hebben we ons verdiept in de kracht van BRIXXonline, de concurrentie, de doelgroepen en de merkpersoonlijkheid. De uitkomsten dienden als basis om de nieuwe uitstraling te ontwikkelen. De visuele identiteit is vastgelegd in een merkgids, zodat het consistent toegepast kan worden. Vervolgens hebben we de nieuwe website en andere promotie- en presentatiemiddelen ontwikkeld. 

Het resultaat

De visuele identiteit heeft BRIXXonline geholpen met een verdere professionalisering. De kernwaarden en het merkverhaal worden nu naar buiten gebracht in alle marketinguitingen. Van de website tot aan social media en van beursmateriaal tot aan nieuwsbrieven. Benieuwd hoe dat eruit ziet?

Bekijk hieronder het eindresultaat!

“Met een heldere positionering én een compleet nieuwe uitstraling hebben wij een stevig basis om onze ambities met BRIXXonline te gaan realiseren. Het proces dat we samen hebben doorlopen was inspirerend, pragmatisch en we zijn blij met het resultaat.” 

 

Jurjen van Bunningen, Algemeen Manager Metafoor Software / BRIXXonline

Hoe kunnen wij jouw helpen?