Hoe bereik je op het juiste moment, met de juiste boodschap de juiste doelgroep?
Ontdek het nu in de MixCom nieuwsbrief
Bedrijven en merken helpen met hun communicatie uitingen zit in het DNA van MixCom. Daarom bieden wij iedere maand een overzicht met tips & tricks – gecombineerd met interessant MixCom nieuws – aan, zonder dat je zelf moeite voor hoeft te doen. Het komt automatisch maandelijks in je mailbox. Enorm veel inspiratie en leesplezier gewenst!
Nieuws
Wat is marketing automation en hoe pas je het toe?
Marketing automation is letterlijk vertaald; het automatiseren van marketingprocessen. Dit kan in verschillende vormen, denk bijvoorbeeld aan email marketing en gepersonaliseerde content. Ben je benieuwd wat de voordelen zijn en hoe je ermee aan de slag gaat?
Een Google penalty is een “straf” die Google jou geeft als je bewust het SEO-algoritme probeert te manipuleren. Een Google penalty heeft dan ook een negatieve impact op de vindbaarheid van jouw website. Wil je meer weten over google penalty’s en over hoe je ze kan voorkomen?
Kan je marketing(team) extra power gebruiken? Vast of tijdelijk? Met Marketing-as-a-Service bieden we je maatwerk in elke gewenste stap in het marketingproces tegen een vast maandelijks bedrag.
Richt je campagnes op de juiste doelgroep, meet resultaten en stel bij. Trek de aandacht met aansprekende campagnes en content. Van strategie tot creatie tot analyse. Wil je meer weten?
Veel particulieren dromen over het ontwerpen en laten bouwen van een huis naar hun eigen wensen. De drempel is hoog, want waar begin je? Mijnhuisontwerpen wil de drempel verlagen door de droom visueel te maken met een schetsontwerp en de opdrachtgever tijdens het hele proces te begeleiden. Benieuwd hoe dit tot uiting komt in een nieuwe website en design?
Marketing is voor iedereen, ongeacht het budget. Hebben jouw concurrenten een groot marketingbudget en weet je niet hoe je hun moet bijbenen zonder een enorm marketingbudget daarvoor neer te leggen?
Begin bij te kijken naar jezelf in plaats van naar de concurrent. Wie is je doelgroep en hoe kun je die het beste bereiken? Door de juiste middelen te kiezen, kun je efficiënt te werk gaan en de effectiviteit van je uitingen vergroten.
Een marketingcampagne maak je succesvol door gebruik te maken van de juiste data. Je bereikt een persoon immers niet met een onjuist e-mailadres. Hoe kun je controleren of jouw database de juiste data bevat om de doelgroep optimaal te bereiken?