Leesvoer

Nieuws

Groei online portals MixCom Publish overtreft alle verwachtingen

Hoezo ontlezing in Nederland? Het bezoek op de online merken van MixCom Publish (gezondnu.nl, lekkergezond.nl en ziekten.nl, kende in 2018 een ongekende [...] lees verder >

Content Conversie Marketing Web analytics
Blog

Dit wil je weten over WordPress 5.0: Gutenberg

Regelmatig komen er updates uit van WordPress, maar deze bestonden vaak uit relatief kleine aanpassingen die een beperkte invloed hadden op de websites. Dat is deze keer, met WordPress 5.0, […] lees verder >

Algemeen

Een animatie voor alle klantcommunicatie in één minuut

Animatie is een middel waarmee veel of complexe materie verrassend snel begrijpelijk wordt getoond. Het is de reden dat steeds meer bedrijven en [...] lees verder >

Algemeen

Lekker in je Vel – nieuw merk van MixCom Publish – maakte vliegende start

De geneeskunde ontdekt leefstijl steeds meer als medicijn bij diabetes, hoge bloeddruk en een ongunstig cholesterol. Maar helaas schrijft geen arts in Nederland een leefstijlrecept voor. Lekker in je Vel, […] lees verder >

Nieuws

gezondnu.nl scoorde beste week ooit – en dit is waarom

Afgelopen week kon onze online coördinator de cijfers op zijn beeldscherm amper geloven! Best week ever?! In een week tijd steeg het aantal gebruikers met 40 procent en het aantal […] lees verder >

Algemeen

MixCom ontwikkelt online keuzehulptool EMM International

EMM International produceert complete, innovatieve en duurzame oplossingen voor de lakverwerkende industrie. Met haar merk en product Hamach Centrale Stofafzuiging biedt ze maatwerk voor ieder budget en elke markt. Maar […] lees verder >

Blog

Hoe gebruik je de gebruikersstroom en gedragsstroom in Google Analytics?

In Google Analytics zijn er een aantal stroomrapportages in dit artikel alles over gebruikersstroom en gedragsstroom. Daar kun je zien hoe de bezoekers door je website navigeren. lees verder >

Google analytics Web analytics Website optimalisatie
Blog

De basis voor effectieve communicatie = luister naar je klant

Wie zijn doelgroep kent, zal zijn communicatiemiddelen effectiever inzetten. De online middelen die we hebben, liggen binnen handbereik, maar je moet niet schieten met hagel. Terug naar de basis = luister naar je klant. lees verder >