Leesvoer

Algemeen

De boodschap van TV laten werken in print en online? A.Vogel doet dat!

1 februari 2019

Het is niet eenvoudig om in print en online dezelfde boodschap over te brengen als in een TV commercial. Maar A.Vogel is daarin geslaagd! lees verder >

Nieuws

Groei online portals MixCom Publish overtreft alle verwachtingen

24 januari 2019

Hoezo ontlezing in Nederland? Het bezoek op de online merken van MixCom Publish (gezondnu.nl, lekkergezond.nl en ziekten.nl, kende in 2018 een ongekende [...] lees verder >

Content Conversie Marketing Web analytics
Blog

Dit wil je weten over WordPress 5.0: Gutenberg

24 januari 2019

Regelmatig komen er updates uit van WordPress, maar deze bestonden vaak uit relatief kleine aanpassingen die een beperkte invloed hadden op de websites. Dat is deze keer, met WordPress 5.0, […] lees verder >

Algemeen

Een animatie voor alle klantcommunicatie in één minuut

17 januari 2019

Animatie is een middel waarmee veel of complexe materie verrassend snel begrijpelijk wordt getoond. Het is de reden dat steeds meer bedrijven en [...] lees verder >

Algemeen

Het jaar van MixCom | 2018

20 december 2018

Hoe het jaar 2018 eruit zag voor MixCom Media Group? We tonen jullie graag in 35 seconden een selectie van de vele mooie MixCom projecten. Tot in 2019? lees verder >

Algemeen

Lekker in je Vel – nieuw merk van MixCom Publish – maakte vliegende start

12 oktober 2018

De geneeskunde ontdekt leefstijl steeds meer als medicijn bij diabetes, hoge bloeddruk en een ongunstig cholesterol. Maar helaas schrijft geen arts in Nederland een leefstijlrecept voor. Lekker in je Vel, […] lees verder >

Algemeen

MixCom Media Group kiest voor 100% partnership Pitteloo Capital aangepast

28 september 2018

MixCom Media Group is bijzonder verheugd dat de korte samenwerking met investeerder Pitteloo Capital nu al zijn vruchten afwerpt. De partnership die [...] lees verder >

Algemeen

MixCom Media Group verzorgt gezondNU heldenverkiezing aangepast

27 september 2018

Het magazine gezondNU, een magazine van de MixCom Media Group, vestigde de afgelopen zomer via de gezondNU’s heldenverkiezing aandacht op drie belangrijke [...] lees verder >