Leesvoer

Algemeen

Lekker in je Vel – nieuw merk van MixCom Publish – maakte vliegende start

12 oktober 2018

De geneeskunde ontdekt leefstijl steeds meer als medicijn bij diabetes, hoge bloeddruk en een ongunstig cholesterol. Maar helaas schrijft geen arts in Nederland een leefstijlrecept voor. Lekker in je Vel, […] lees verder >

Content Publish
Algemeen

MixCom Media Group kiest voor 100% partnership Pitteloo Capital aangepast

28 september 2018

MixCom Media Group is bijzonder verheugd dat de korte samenwerking met investeerder Pitteloo Capital nu al zijn vruchten afwerpt. De partnership die [...] lees verder >

Algemeen

MixCom Media Group verzorgt gezondNU heldenverkiezing aangepast

27 september 2018

Het magazine gezondNU, een magazine van de MixCom Media Group, vestigde de afgelopen zomer via de gezondNU’s heldenverkiezing aandacht op drie belangrijke [...] lees verder >

Content Marketing Publish
Algemeen

MixCom verzorgt design en bouw platform PPS Netwerk aangepast

14 september 2018

PPS Netwerk Nederland heeft een nieuw online platform laten ontwikkelen; www.ppsnetwerk.nl.PPS Netwerk Nederland is de schakel tussen de private & [...] lees verder >

Design Online Responsive Webdesign
Nieuws

gezondnu.nl scoorde beste week ooit – en dit is waarom

6 juli 2018

Afgelopen week kon onze online coördinator de cijfers op zijn beeldscherm amper geloven! Best week ever?! In een week tijd steeg het aantal gebruikers met 40 procent en het aantal […] lees verder >

Algemeen

MixCom ontwikkelt online keuzehulptool EMM International

5 juli 2018

EMM International produceert complete, innovatieve en duurzame oplossingen voor de lakverwerkende industrie. Met haar merk en product Hamach Centrale Stofafzuiging biedt ze maatwerk voor ieder budget en elke markt. Maar […] lees verder >

Online Technisch Usability
Blog

Hoe gebruik je de gebruikersstroom en gedragsstroom in Google Analytics?

17 september 2015

In Google Analytics zijn er een aantal stroomrapportages in dit artikel alles over gebruikersstroom en gedragsstroom. Daar kun je zien hoe de bezoekers door je website navigeren. lees verder >

Google analytics Web analytics Website optimalisatie
Blog

De basis voor effectieve communicatie = luister naar je klant

23 juli 2015

Wie zijn doelgroep kent, zal zijn communicatiemiddelen effectiever inzetten. De online middelen die we hebben, liggen binnen handbereik, maar je moet niet schieten met hagel. Terug naar de basis = luister naar je klant. lees verder >