Hogeschool Windesheim

Identiteit en merkbelofte doorontwikkeld voor Hogeschool Windesheim

MixCom is gevraagd om al vroeg in het proces mee te denken, te adviseren en de identiteit verder te ontwikkelen om tot een goede implementatie te komen.

Hogeschool Windesheim is een van de grootste instellingen voor het hoger beroepsonderwijs in Nederland. Er studeren meer dan 27.500 studenten en ruim 2.750 medewerkers, met locaties in Almere en Zwolle.

Het onderwijs is volop in ontwikkeling om beter aan te sluiten bij de behoeftes van deze tijd. Zo wordt er bijvoorbeeld gewerkt aan het creëren van flexibiliteit zodat studenten hun studie kunnen combineren met een (bij)baan. Vanwege deze ontwikkelingen ontstond er behoefte aan een nieuwe merkbelofte.

De vraag

Windesheim heeft in samenwerking met het bureau Dear uit Amsterdam een nieuwe merkbelofte en identiteit ontwikkeld. MixCom is gevraagd om al vroeg in het proces mee te denken, te adviseren en de identiteit verder te ontwikkelen om tot een goede implementatie te komen.

Het resultaat