Identiteit ontwikkelen
Wij verdiepen ons in jouw merk en bouwen hierop jouw visuele identiteit. Vanuit jouw merkwaarden, doelgroep en concurrentiepositie, gaan wij samen aan de slag met het ontwikkelen van je huisstijl.
Je ontvangt een visuele identiteit die je merk versterkt en herkenbaar maakt. Met onze ervaring maken wij de kern van jouw merk visueel in een logo, kleurenpallet en grafische elementen.


Onze werkwijze
Stap 1. Kennismaking
Tijdens een inleidende afspraak willen wij graag alles weten over jou, je merk/bedrijf en jouw wensen en verwachtingen. Op basis daarvan kunnen wij de beste aanpak adviseren.
Stap 2. Analyse
In een merkfunderingssessie duiken we de diepte in en gaan de basis van jouw merk vaststellen. Denk hierbij o.a. aan het vaststellen van het archetype en de kernwaarden van het merk.
Stap 3. Concepten ontwikkelen
Wij starten met de ontwikkeling van verschillende logo-concepten en presenteren deze met een onderbouwing. De gekozen richting werken wij verder uit tot het definitieve logo.
Stap 4. Realisatie
Logo akkoord? In de volgende stap gaat jouw merk echt vorm krijgen. Wij gaan aan de slag met de complete branding, zoals kleuren, lettertypes en verschillende designvoorstellen voor middelen. De gekozen vorm werken wij uit in definitieve ontwerpen.
Stap 5. Vastleggen
De richtlijnen voor jouw fonkelnieuwe uitstraling worden vastgelegd in een merkgids, zodat jij op een consistente manier kan bouwen aan je merk.